Top 3 najczęściej zadawanych pytań

Chciałbym od nowa zainstalować program Faktury Express, ale nie chcę utracić wprowadzonych danych. Co mam zrobić?
Aby przenieść bazę danych należy wykonać poniższe kroki:
1. Wykonać eksport danych na pierwszym komputerze poprzez przycisk Eksport danych w naszym programie
2. Utworzony plik z rozszerzeniem .zip należy przenieść na dysk zewnętrzny (np. na flashu)
3. Na nowym komputerze instalujemy nową wersję (pliki do pobrania – tutaj) i wprowadzamy kod rejestracyjny.
4. Wgrywamy bazę danych na drugim komputerze poprzez przycisk Import danych w naszym programie (należy wskazać wcześniej utworzony plik)
Polecamy ze względów bezpieczeństwa raz na tydzień archiwizować dane w bezpiecznym miejscu (opcja automatycznej archiwizacji w panelu Administracja).

Straciłem klucz aktywacyjny do programu, jak go odzyskać?
Klucze aktywacyjne znajdują się na fakturze zakupowej oraz e-mailu otrzymanych podczas zakupu programu.
Można również skorzystać z naszego systemu ponownego wysłania kodu.
Na stronie: link proszę wprowadzić NIP, a kod zostanie wysłany na e-mail podany przy
zamówieniu.

Jak należy zainstalować aktualizację?

Poradnik video aktualizacji programu

1) Uruchamiamy program Faktury Express
2) Wybieramy zakładkę „Ustawienia”
3) W prawym dolnym rogu naciskamy przycisk „sprawdź wersję”
4) Jeśli na serwerze znajduje się nowsza wersja naciskamy „aktualizuj” lub „przeinstaluj”
5) Po pobraniu pliku, instalacja nowej wersji nastąpi automatycznie – proszę postępować zgodnie z instrukcjami.
Można również pobrać plik z najnowszą wersją z naszej strony/dział pliki i zainstalować program.